poniedziałek, 8 września 2014

Liebster Award #1



Witajcie ! 

Wow nie wchodziłam tu praktycznie od tego czasu gdy wstawiłam 1 rozdział ! Czemu ? Heh cóż korzystałam z wakacji :P Boże ja tu nie po to ! Więc.... Jedno wielkie WOW bo zostałam nominowana do Liebster Award czego sie totalnie nie spodziewałam ! Strasznie dziękuje!


Osoba która mnie nominowała to : Księżniczka Marzeń  <3 


1. 
Jak masz na imię? 
-Mam na imię Izabela ale wole jak mówi się do mnie po prostu Iza lub jak niektórzy Bella ;) 

2.
Z którym z bohaterów książki chciała byś się utożsamić?
-Boże albo ja jestem głupia albo bez mózgu bo nie rozumiem pytania ! 

3.
Masz rodzeństwo? 
-Tak czwórkę , dwóch braci i dwie siostry :) 

4.
Ulubiona Książka?
-Nie mam ulubionej książki,wszystkie bez wątpienia są moimi ulubionymi ;)

5.
Lubisz czytać fantasy ? Jak tak to jaka postać ci się najbardziej podoba?
-Czytam dosłownie wszystko więc moja ulubioną postacią jest .... cóż nie mam takiej ,wszystkie są na swój sposób piękne i tajemnicze.

6.
Lubisz rysować? Jak tak to wstaw tutaj jakieś swoje dzieło :) 
-Lubie rysować czasami jak mi się nudzi to po prostu coś tam sobie rysuje choć ostatnio nie miałam za bardzo czasu więc dam to co rysowałam 3 miesiące temu :

7.
Czytanie książek czy oglądanie telewizji ?
-Wole czytać książki ale nie mam nic przeciwko oglądaniu TV :P 

8. 
Skąd wziął się pomysł na bloga? 
-Proste! Tyle czytałam tych fanfiction że w końcu sama zapragnęłam coś napisać.

9.
Jaki tym muzyki najczęściej słuchasz?
-Pop-rock i rap czasami coś mocnego jak Metal czy czysty Rock ;) 

10.
Napisz jeden blog który najbardziej lubisz 
-Teraz to aktualnie żaden :P 

11.
Jakie jest Twoje najwspanialsze wspomnienie? 
-Dużo tych wspomnień nie umiem wybrać ;) 

 Moje pytania: 
1. Ile masz lat?
2. Co naszło cię na pisanie opowiadań?
3. Czytasz książki? Jak tak to jaka jest twoja ulubiona?
4. Masz ulubiony serial?
5. Jaki jest twój ideał chłopaka?
6. Jak masz na imię?
7. Lubisz 1D? Jak tak to który chłopak z zespołu najbardziej ci przypada do gustu?
8. Wolisz Roko czy Tymbarka?
9. Twoje ulubione danie?
10. Co sądzisz o tatuażach? 
11. Twoja ulubiona piosenka?

Nominuje: 

3 komentarze:

  1. www.the-principle-of-eternity.blogspot.com
    Prosi o nominacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;) Już wcześniej wspominałam, gdy byłam nominowana, że nie bawię się w takie rzeczy, ale fajnie, że wyróżniłaś mój blog i za to Ci dziękuję jeszcze raz.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu już nie chodziło o tą zabawę po prostu wykonujesz kawał ciężkiej ale dobrej roboty i po prostu musisz być wyróżniona bez względu na wszystko :)

      Usuń