wtorek, 24 czerwca 2014

Prolog

Ciemność pochłaniała las swoimi czarnymi szponami które przywiewa wiatr , jest mi zimno ... Zadrżałam i wypuściłam ciepłe powietrze z płuc które z zetknięciu z lodowatym powietrzem zamieniło się w kłębek pary , oczami zaczęłam szukać czegoś jasnego próbowałam złapać się czegokolwiek lecz wszystko było ciemnie , owinęłam się ramionami i odwróciłam się od ciemności zamykając oczy , nie bałam się .. tak mi się wydaje bo przecież nie ma się czego bać .. prawda ? Przez dłuższy czas nie otwierałam oczu bo czułam że ktoś się na mnie patrzy .. cholera jednak się boje ! Natychmiast otworzyłam oczy a to co zobaczyłam przestraszyło mnie tak ,że krzyknęłam i zakryłam usta dłonią moje serce było jak oszalałe a oczy były tak szeroko otwarte że mogły by pochłonąć więcej niż ciemność . Przede mną stała .. dziewczynka jej zielone oczy były przesiąknięte bólem ,ale wzrok miała pełen złości i pogardy , co ja jej zrobiłam ? Czemu ona się tak na mnie patrzy ? Co jest do jasnej kur.. 
- I czego się tak na mnie patrzysz mała gówniaro ?! Mało ci ? Chcesz dostać jeszcze raz w mordę ? - Usłyszałam skrzekliwy głos za sobą .. NIE BŁAGAM TYLKO NIE TO !!!! Cała zdębiałam i czułam jak każdy włosek na moim ciele staje dęba , NIE NIE NIE NIE !! Pogardliwy śmiech rozbrzmiał w moich uszach jak ohydna piosenka . Momentalnie sceneria się zmieniła w pokój przesiąknięty zapachem piwa i papierosów, znów ta dziewczyna tym razem siedzi skulona w kącie a nad nią pochyla się ona ..
- NIE BŁAGAM ! NIE RÓB JEJ KRZYWDY !! - wrzasnęłam gdy zadała pierwszy cios dziewczynce , poczułam na twarzy mokrą cieć ale nie przejmowałam się nią ważniejsza była dziewczynka ..
- Mamusiu proszę przestań ! - Łkała dziewczynka gdy pijana matka wzięła ją za włosy ciągnąc na środek szarego pokoju , wrzasnęłam w panice próbowałam się ruszyć ale nie mogłam ! - To boli ! - Kobieta tylko sie zaśmiała i przetarła mokre czoło od potu odgarniając blond włosy z twarzy po czym z całej siły walnęła dziewczynkę w twarz . Zaczęła kopać dziewczynkę w żebra a wysoki wrzaski dziewczynki odbijał się w mojej czaszce NIE BŁAGAM NIECH TO SIĘ SKOŃCZY !!! Po podłodze zaczęła sączyć się krew , krew , krew wszędzie krew znów wrzasnęłam najgłośniej jak potrafię łapiąc się przy tym za włosy i ciągnąć tak mocno że mogłam spokojnie je wyrwać , znieruchomiałam gdy dziewczynka spojrzała się na mnie po czym wrzasnęła jej wrzask wymieszał się z moim jej łzy zmieszały się z moimi , jej krew wymieszała się z moją .. Aaaaaaaaa pomocy !!!!!  WSTAWAJ ! AVI CHOLERA W S T A W A J !! 


- Avril kurwa wstawaj !!! - Usłyszałam nad moim uchem , z wrzaskiem otworzyłam oczy wstając do pozycji siedzącej , mój wzrok łykał każdy szczegół pokoju szukając ratunku czułam jak gorące łzy spływają po moich rozgrzanych policzkach na których po chwili znalazły się zimne duże ręce , mój wzrok napotkał znajome niebieskie oczy nie czekając ani chwili dużej zdarłam jego ręce z swoich policzków i momentalnie starłam tą cholerną ciecz z policzków , po czym spojrzałam na chłopaka który jak najwyraźniej był w szoku .. kurwa nie powinien tego wiedzieć !

- A ty na co czekasz ?! Wypierdalaj z mojego pokoju ! - Wrzasnęłam i zepchnęłam chłopaka z łóżka , ten szybko wstał i prawie wybiegł z pokoju , i dobrze ! Schowałam twarz w ręce i się skuliłam .. kurna mam nadzieje że o tym zapomni .. Westchnęłam i potarłam twarz znów kładąc się do łóżka mając nadzieje że sen już do mnie nie powróci , cóż trudno to nazwać snem bo to raczej koszmar który śni mi się co noc ...


 __________________________________________________________________

Cóż nie mam nic do powiedzenia ;D Czekam na waszą opinie ;)





3 KOMENTARZE = NEXT ;) 


Wasza OneBells :* 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż nie mogę powiedzieć że nie bo tak w pewnym momencie coś takiego zdarzyło się w moim życiu... ale to nie ważne :) Dziękuje <3

      Usuń